sleeping with a baseball bat!

Visst är det roligt med sega datorer och omöjlig uppkoppling när man absolut måste göra något på internet? man kan bli kallsvettig för mindre. Absolut inte min dag idag, men det är det aldrig för jag är så jävla klumpig och glömst hoho Vad lätt det skulle vara att vara katt, tetris hitta sin favorit råtta som han spelar fotboll med runt hela huset och tar tillbaka den till andra änden av huset i munnen bara för att börja om igen. Låter inte de helt fantastiskt? gnälla lite vid morgokvisten av ensamhet/understimulerad/hungrig eller enbart för att jävlas så att nån kommer och tar hand om han, ja i hans värld är det rena grand hotel med lyxsviten och buffén uppdukad!! I min värld kan det vara den jobbigast natten ever med kuddkastning och kattjagning men HEY han bor ju på grand... varför ska jag klaga? haha

ANYWAY!

Pissregn och föräljare som förstört min dag ännu mera! blev väckt av ett info10 nummer, orka svara! försäljare såklart. Blev paranoid att det kanske e nån fucking tjuv som kommer storma in och stjäla hela huset i sin svarta säck eftersom jag inte svarade. Hade nån mysko haltandes man gående på vår framsida i somras mitt på dagen så allt kan hända här! tänkte lite på the strangers som jag tittatde på igårkväll och oönskade gäster. Så jag kunde ju såklart inte somna om MEN det ringde ett till info10 nummer och jag kasta mig nästan på telefonen. om det va samma eller inte spelar ingen roll. Hörde inte ett dugg va hon sa utan svara lite snabbt att de som bor här är inte hemma. Damn om jag kände mig som en tjuv som smyger runt i andras hus HAHA men that's life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback