over and out!

Jag hade faktiskt nån skum dröm inatt också men jag har glömt bort hela skiten nu, såklart! Vad har hänt idag då i mitt OH SÅ hektiska liv? haha varit i skolan en kort sväng och känt på lite papper! YEAH!

Får man inte kaffe på ett tag blir man nästan en darrande zombie och bäljar man i sig för mycket... tja då blir man också en darrande zombie som inte kan sova, Don't say I didn't warn you!

äh fan jag har inget vettigt att skriva idag känner jag! kåren imorrn, kanske lite intriger att skvallra om ;) har ju min pink gossip girl jag fick av tessan ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

oo, jag pratade med Malin, hon har å en sån där, och hon sa att den kostar 100kr i Sverige, GAH! och att man ska aktivera dem genom att sticka en nål i dem och säga ramsan som var med i lilla plastpåsen... haha... jag ba måste testa!

2008-10-02 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback