one more thing and I'll die...

Nån som vet en bra skräckfilm? halloween och allt får mig att vilja titta på en snuskigt äckllig skräckfilm! any ideas?

Middag hos sara nästa lördag och storfrämmande också, lagomt till halloweenpartaj! trevligt värre! :D och i helgen nu blir det nog club kiwi! Om jag kommer nånstans, känns som jag vuxit fast i avesta och har ångest att min postlåda nog är terroriserad eller överfull. Mera ångest att ett eller kanske tillomed två paket väntar på mig på hemköp! Jag är även sönderstressad av andra orsaker som kan summeras pengar och har tittat min mail hundra mijoner gånger idag!

umm jag borde verkligen plugga, varför inte bara göra det egentligen så man slipper tänka på det och bli superstressad? VAD VÄNTAR JAG PÅ? att det är roligare att läsa boken en annan dag? *superdies*

Och sen vill man stanna världens utveckling ett tag genom att slänga in typ alla i fängelse! hoho http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3599594.ab haha nej men skämt och sido! fildelning tillhör vardagslivet, sad but true. Ordna en fest och jag kan garantera att låtar laddas ner kors och tvärs utan att folk reflekterar över det. Kan vara en fras som "har du hört den låten? INTE!! ladda ner den så får du höra!" Samla ett gäng filmsugna vänner och visst är torrentprogrammet igång. En dator har alla, internet har alla, fildelning gör alla. Tycker folk det är fel? hmm aldrig hört nån sagt en enda liten antydan. Däremot är en vanlig fras för de som inte kan till någon som kan " kan du ladda ner och bränna den skivan?" Alla har en bränd skiva hemma, mark my words. Skulle inte vara helt överraskad om politikenas egna barn sitter uppe en sen kväll och tankar ner de nyaste filmerna som inte kommit till sverige än! kan ju inte vara sämre än sina vänner ;) nej men anledningen till att den enormt starka piratflocken har sparkat bakut mot industrierna är priserna på musik och filmer! hutlösa priser! skulle inte fildelning finnas skulle nog inte så många filmer ses heller och inte så många skådisar, musiker bli upptäkta, sad but again true. Jag köper inte filmer, har ingen ekonomi för att chansa om det är värt det. Jag ser på tv, vilket inte musik/filmbranschen blir nå riakre på än va de redan  är... heck förr hyrde man filmer o banda av o låna ut o banda av kors o tvärs! de här e bara en hightech version av old times! fast om man la till en spion i buskarna och typ filma att du banda av en film! man blir så matt!

däremot, skulle man få betala för att ladda ner skulle man bli väldans kinkig på kvalitet och minsta lilla fel skulle man kräva penarna tillbaka, nu kan de va halvsunkigt och folk klagar inte...  hur ska man egentligen kunna styra upp en hel värld med lagar som folk tydligen skiter i rakt ut sagt? ska bli intressant, kommer sluta i anarki

Kommentarer
Postat av: Gök

politikerna köper ju allt det senaste till sina barn så de slipper tanka hem :p

specialbeställer varje film i orginal... retards..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback