I ain't buying shit!

Är det vädret som får en att bli mentalt rubbad?

Jag kommer äta mig själv ur huset idag, litterally. Har 2 bananer, en halv chilifrukt, en halv rhode island flaska, smör, nästan slut ost, en matlåda tills idag, en nästan slut jägerflaska och en bag in box vin! haha that's it, och kanske lite makaroner utöver de då! supernajs! tur att jag får mat hos sara på lördag haha har iallfall kaffe så jag klara mig! annars får jag gå in på vinet och va alkis ett tag, eller verkligen gå in för att spela wii så jag inte tänker på nåt annat ^__^ Nej men det löser sig, det gör det alltid på ett eller annat vis! Har blivit skrämd ett par gånger men min skyddsängel look after me!

En annan irriterande grej jag har upptäckt är att typ alla mina kryddor gått ut eller går ut i år! alla! ok jag köpte alla typ smamtidigt när jag flyttade hemmifrån men va fan håller inte kryddor mer än 4 år? Vissa har jag ju knappt använt! jag känner mig väldigt duktig!
 
well well, nu ska jag kolla på dirty sexy money och sen STORstäda. försöka få plats med alla mina saker kanske det heter ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback