Don't want to be just like you!

I'm not trying to be anyone I'm not... till skillnad från vissa andra.

men jag kan berätta vad jag vill ha... jag vill ha en större lägenhet, nya snygga möbler, jag vill ha mycket pengar, JAG DÖR! det fanns en anledning till att jag ville bli inredare, kul skämt om ni tror att jag vill bo så här!! ett jobb, en ny bil, jag vill ha en garderob som är större än mitt nuvarande sovrum! jag vill ha mina katter, jag vill ha råd med semester....... äh nu vart jag bara irriterad... att man måste hålla tillbaka sin karaktär för pengars skull! att man tycker att man är super rik när man får 7000 en månad bara för att vara superfattig efter nån vecka, ja det är ju inte en skev uppfattning. GAAAH! inte konstigt att studenter super bort sina bekymmer! HA.

Förr fösökte jag spara till att köpa en ny soffa som kostade 6000, vilket aldrig hände för jag började plugga. Jag har försökt spara pengar till en canon eos 400D bara så den kan försvinna från marknaden o bli ersatt av en nyare eos 450D som kostade MER!

Idag blev det en riktig gnälldag men bara on the surface. en dag man sitter o lyssnar på massvis med bra låtar och bara finns till. Man minns hur man brukade vara och undrar var det fösvann. Jag gör ingenting som jag brukade göra längre. Jag känner knapp igen mig själv. Ska det vara så att bli äldre? då vill jag fan inte bli äldre.



Kommentarer
Postat av: Tessan

Life´s a bitch...

2008-10-02 @ 15:47:17
Postat av: Dahlberg

inte om man kan göra något åt det! jag tänker då inte fortsätta leva så här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback