a week of joy!

helgen har varit rätt tråkig men har iallafall fått lite gjort! sen spelade jag lite spore som bara slutar med att jag har zero sporebucks och pengahungrig så jag måste sluta för jag inte orkar samla ihop mera pengar! men jag vet att dt skulle bli tröttsamt om jag hade obegränsat också.

Linda tyckte jag skulle komma till avesta o umgås igår kväll men jag måste fixa lite grejer haha men jag ville verkligen åka på ett vis, umgås och få ett gott skratt! nästa helg ska vi iallfall umgås bästämde vi som hastigast! kanske en flaska vin och skvallersnack! haha vi är fan bäst på det! ska köpa en inflyttningspresent till emma också utifall hon har flyttat in tills dess att jag anländer till avesta!

i torsdas va de skola o dugga 8 på morgonen, alltid tufft att slita sig upp så tidigt! sen på eftermiddagen blev de massa timmar på forskartong och studiebesök! men vi fick iallfall gratis mat och ett usbminne/armband haha måste vara bland de fulaste jag har sett men som sagt gratis är gott! va helt slut efter den dagen kan man säga. trodde jag skulle stensova på bussen hem men så blev det inte! emelia dog flera gånger under vandringen så det va inte bara jag som tyckte de va läskigt tröttsamt att gå o gå i varma miljöer med en hjälm dessutom och med hörlurar som man bara hörde myggsurr hahaha

På torsdag blir det kåren med 4 decades tema! kul att umgås lite! har bjudit hit malin också :) va längesen jag träffade henne! hoppas hon kommer!

Kommentarer
Postat av: Gök

och nils fick en dörr på foten.. haha

Postat av: tessan

jaha, ja men jag då? får inte jag komma???

fy fan.. det ska jag komma íhåg.. grr!!!

2008-10-12 @ 22:26:59
Postat av: Malin

Vad roligt att du var på bruket, där känner jag mig som hemma :) vilket lag var det jobbade? tänkte om det var "mitt" lag som jobbade ;) kram

2008-10-14 @ 12:33:31
URL: http://inpleno.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback