yo, do me a favour, stay away

Att allting ska vara så fruktansvärt komplicerat jämt, JÄMT! jag blir så irriterad på allt och alla! framför allt tetris som har väckt mig hela morgonkvisten när jag bara ville sova! hans fel att det blev en irriterande dag! sen att det finns fler faktorer som spelar en större roll än lilla nördtettan spelar ju ingen roll.

Man får vara irriterad ibland, man lär ventilera, man MÅSTE ventilera ibland. Jag är en sådan person som är irriterad ibland, men kortvarigt, sen är jag förhoppningsvis en glad person igen, om inte de personerna jag är irriterad på fortsätter att göra mig irriterad vill säga.

Sen får jag inte min nya fina HDMI kabel att fungera! jag HATAR kablage!!!!

Nu ska jag åka till Avesta, lite synd det för nathlay hade velat kommit till mitt Crib! ;) va ett tag sen vi umgicks! men imorgon blir det andra bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback