peanuts everywhere!

Det blev inte att jag åkte tillbaka till borlänge igår utan jag stannade i Avesta och gick hem till Tessan. Vi va några stycken som satt på hennes inglasade balkong o myste me lite vin o grejer! Jag sov även kvar där, för är man en som bor en bit ifrån så är man en sån! hahaha I helgen ska de bli lite festa av hoppas jag! Tessan kunde inte komma o umgås me oss för hon åker till Egypten imorgon bitti! hoppas hon inte läst aftonbladet om turistbussen som tumla runt o börja brinna! några dog. Chaffisen hade kört alles för fort o tappat kontrollen o flygit rakt ini en stolpe eller betongmur eller va de va! :/

Vi provade att micra en vitlöksbaguette idag men den blev stenhård o totalt genombränd innuti! hade vi kunnat slagit i en spik med! haha det andra brödet blev mer lyckat men lite segt blev det haha va ska man göra när tessan inte har någon spis då? ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback