Sweet

Åh! Igår var det värsta vårvädret! Så skönt med lite sol som tittar fram! Jag sov i Avesta så jag hade en liten roadtrip till skolan. Man blir så himla glad och positiv av solen, helt galet! Vi hade heldag och jag och Emelia tog e n sväng till max på lunchen och även en snabbis på dollarstore. Ibland känns lunchen så himla lång. Men det var igår, nu regnar det  ><

Min dumma, dumma bil gick inte igen besiktningen heller, dumma dumma handbromsen krångla igen!  Tredje året jag får fixa den! ska den inte fungera att år iallfall? helt otroligt! och inte vann jag något på v75 som jag tippade idag heller! hade hoppats på miljoner $$ men näj! 3 rätt fick jag på min, kanske något snåla, 48kr lott! hahaha sen gick jag från min WII ålder på 24 till 40 år också! kan man säga att det inte va min dag idag? totally.

Jag tror även jag kan ha tappat bort mina hörlurar till mobilen! Jag är typ 100% säker att ja packa ner dom i väskan. Dom låg iallfall tillsammans med min datakabel som ligger där men hörlurarna finns inte här nu! så jag HOPPAS verkligen dom ligger kvar i borlänge, surt annars!

Om två veckor o typ en dag o några minuter fyller jag även år! god damnit! 17, jag fyller 17! otroligt hur sakta tiden går ;D men redan nästa helg fyller Tessan, men hon fyller ju 25, en riktig gammeltant! ;P

näj nu ska jag försöka sova, eller bråka med Tetris kanske de heter, vi får se om han uppför sig inatt! Han har kommit in i en 5 års kris och är verkligen en ego filur som skiter i andras behov=sömn >< men han är ju bara en RÖD katt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback