something´s smelly!

Idag hade vi heldag med redovisningar! jahadu! jag vaknade 11 jag ^__^ såg ett sms från emelia att vi börjar nu!... klockan nio ja. Då kom jag på en dröm jag hade där på morgonkvisten (måste det ha varit) att jag fick ett mess från jobbet som jag svarade på! panikartat va jag tvungen att fråga emelia om jag skickade nå konstigt mess tillbaka till henne haha men som tur va gjorde jag aldrig de! :D (för jag hade inget mess från jobbet i min inkorg) Läskigt att drömma att man gör saker som man inte riktigt vet om de hände eller inte. Jag kan få panik för mindre, för jag vet inte vad jag är kapabel till när jag sover! Förhoppningsvis är jag för trött för att orka resa mig o gå nånstans men vem vet! haha

Jag har även en stalker aka telefonförsäljare I think, skyddat nummer har ringt massa gånger nu, men jag kan ju inte ringa upp duh!


Kommentarer
Postat av: Nath

thihi ska försöka!

Postat av: Nath

haha! jag är inte säker men jag har mina misstanskar..tänker busringa tillbaks någon helg
haha

2008-03-18 @ 20:12:14
Postat av: Linda

lol :D
det är min blogg, jag får skriva vad jag vill :P
höhö

2008-03-19 @ 00:04:14
URL: http://segoflic.blogg.se
Postat av: Linda

lol.. för att du ska se kommentaren såklart... inte vet jag om du går in på min blogg varje dag o kollar alla kommentarer (även om dom är få) :p
för att se att jag svarat :p

rootvälta i mitt hjärta :D

2008-03-20 @ 14:41:46
URL: http://segoflic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback