I'm lost, so lost, I'm lost at sea, you see

Idag känner jag mig alldeles mörbultad! Har varit en hel del att tänka på! Hade nån form av träff med våran lärare idag om typ en uppgift vi har fått efter vi vad på linjepunkt i falun (vilket i sig är en hel vetenskap att ta sig ut från med bil!). 2 bilder vi ska förmedla känslor med! Hoppas våra bilder blir så jävla najsa! ^__^ Sen var det bara hem och försöka plita ihop lite mera på designuppgifterna och tillbaka till skolan för utskrift! Vart inte helt nöjd med min skid VM affisch efter utskriften, vart nå  mysko bajs! Sen hann ja inte riktikt klart med min annons heller för eventet och såg efter utskrift att jag stavat world woel >< smidiga berra, that's me!

It's been a long day living with this
It's been a long time since I felt so sick


På torsdag fyller tessan och de kanske blir kårkväll med pompa o ståt! HAHA eller barhäng och tomma snapsglas och en dregelrand? ja vem fan vet vad som kan hända på en 25 års dag?

Sen efter den natten, om vi kommer upp, drar vi tillbaka till avesta och tycker synd om oss själva HAHA  oo nu kom jag på att jag måste ju städa om miss pedant ska komma hit! ser praktiskt taget ut som ens vinstia här!

Sen blire festligheter på lördag hos Annso också! buzz o singstar o en fullsmetad lägenhet, är det inte mysigt så säg! Sen är man ledig en hel vecka innan man blir gammeltant! och förhoppningsvis kommer min bror hem från gbg i samma veva också! trevligt med påsk ibland, borde döpa om den till Therese' Afton bara i år ^__^ skulle varit coolt o fixat värsta festen med något najsigt tema och lokal o grejs men är man en GÖRFATTIG student får jag spara de till 30 förhoppningsvis! hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Tessan

eyyy.. jag är väl inge pedantisk... hähä...

2008-03-12 @ 23:56:21
Postat av: Dahlberg

jo när det gäller städning, annars vet ja inte ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback