I want it so GIVE ME!

Lite trött och sliten efter helgen är man nog även fast det vart rätt lugn haha och va ut och åt med min käre familj idag.
 
Middagsbjudning och guitar hero o singstar blev det i lördags, jag vill ha rockband, det är vad jag vill ha så jag kan spela trummor! ser såååååååå najs ut! men ja hörde de va fasligt dyrt men GIVE ME! aaaaaaahhhh Det najsiga i lördags va att extra gitarrer till WII va totally slut men min kära far lyckades med en nästan personlig leverans klockan 5 på lördagen o alla kom vid en 6 hahaha snacka om timing! helt galet! kändes ännu mer najs att jag o tessan va dom enda som spela på medium också! hahahaha!

Fick en väldans awesome present av mina kära vänner också, en P&L biljett för hela festivalen :D ni är de bästa vänner man kan ha! när jag fyller 30 räknar jag med en USA trip, ok! ;p

På söndag är det partaj också haha tessan ska med o kanske emma, men den chansen är kanske liten, fyllesnack om att ta ledigt på måndagen o hänga på kanske inte riktigt håller dagen efter när man tänker klart igen haha! (undra om hon hitta sin hemnyckel också!) de e ju bra att nån vet hur man fästar! HAHA

Jahopp då var man 25 och inte rik o berömd, damn! ^__^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback