Sunny days!

Det är härligt med värme! o förstås ska man inte göa något ansträngande utan bara ligga o glassa haha! imorgon kommer de bli jättevarm! :D ska en snabbis till blg och hämta en inlämning sen ska ja tillbaka till avesta. få se om tessan kommer över o lunchar innan jag drar men jag tror inte det ;) haha! sen ska hon bjuda på tårta när hon kommer tillbaka från sin examen! sjuksköterska! kan ju va bra o ha en sån omkring sig också hahaha

Det ska bli jättefint väder i helgen också så saras partaj kommer bli asnajs! grillning, sol, lite alkohol o massa folk :) och nästan alla ska sova kvar even! Å va de e roligt med sommarpartaj!

Jag hoppas det blir någon form av semester i sommar också! va nyss hemma hos tessan o hon o fia prata om att drar nånstans senare i sommar! hoppas jag får följa med! :)

Jag vill även tatuera över min gamla ttuering i sommar! har ritat upp en ny som skulle passa! men det är ju de med pengar! vill inte vara fattig! hatar att vara beroende av pengar! give me a sedelmaskin! eller pengaträd! HA!

Kommentarer
Postat av: Sara

Köttbulleträd äger lätt pengaträd. :D

Postat av: nath

vaaa! har du en tatuering? jag vill se sen!

2008-06-08 @ 21:40:58
URL: http://nmoll7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback