Stopplyse - check!

jaha då va sommaren snart slut då! det känns så iallafall. Peace & love, power meet, partajs och bondbränna - check! Nu är jag ledig en vecka och ska ner till Göteborg på lite semester, men hoppas på fler utflykter i sommar! det som stör är att man knappt får någon lön i juli utan the big money kommer i augusti och då är de ju slut på sommaren haha! Det är prat om kryssning på lite olika håll, får se vad som händer och sker! en sommarkryssning skulle inte vara helt fel! bättra på bondbrännan och ölsinnet en smula! ;) Läste på wighs att en karusell på grönalund nödbromsa o folk fick bogseras ner. Min tanke var hos tessan som skulle dit, men det kanske var igår! jag har inte så noga koll på det där! anyway! nu ska jag snart hem till emma o se vad dom har för sig. kanske en snabbis vem vet, jag är så trött och på lite halvdåligt humör. Blame it on the bondbränna ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback