The whole world is moving and I'm standing still

Idag fick vi massa uppgifter som ska vara klara nästa vecka, typiskt. När kommer denna stresstid vara över? Just nu är allt emot mig och jag har knappt tid att stänga ögonen.

ja är även för trött för att skriva här känner jag! haha otroligt. Lyssnar på takida - curly sue på radion, den e rätt bra men nu blir det sängen, måste byta sängkläder också GAH!

-----------------------------------------

If you'd call my name out loud
Do you suppose that I would come running
Do you suppose I'd come at all...
...I suppose I would...

Kommentarer
Postat av: Linda

om hela huset gungar;
haha, tvivlar starkt på att det är najs, du är den enda som talat gott om det :P
de inbitnaborlängebor jag känner har bara snackat illa om det :p
o säger att "det brukar mina föräldrar gå på" höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback