the life i choose for me!

Jag tror jag höll på att nysa ut mina inälvor för en sekund sen. Visst är det revligt med nysattacker? I truly hate them!

Klockan är redan halv 4, var tog dagen vägen? jag har ju skitmycket att göra denna snöiga torsdag. Do the city och handla något ätbart tills ikväll.

TONIGHT!

Kårkväll med tessan = skvaller och shots. Jag som fortfarande känner mig sliten från helgen, eller är det förkyldningen som aldrig bryter ut... we'll never know! haha Nästa helg är det båtresa me vikingline som gäller, läskigt men förbannat roligt ska det bli! Jag som inte har varit på båtresa sen, sen... ja sen sist hahaha

MEN!

appropå ikväll så hitta jag några gamla bilder från min o tessans första kårkväll EVER 2004! haha! Donky bongo eller bongo kongo eller what the hell de hette me trummorna, vattenpipa och alkohol på mångatan med sara! haha


Photobucket

Photobucket

Kommentarer
Postat av: Sara

Donkey KONGA! Spelade vi verkligen det då? Känns som för 100 år sen! Minst!

Postat av: Dahlberg

jaja ja komemr aldirg ihåg de ändå haha! jag kan posta mer kort på dig o tessan när ni spelar hoho!

2008-01-31 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback