Release me

Jag är verkligen ingen läsa-människa. Speciellt inte när jag vet att jag måste, vilket gäller ALLT egentligen. Något psykiskt ploppar och sätter stopp. Man kan få ångest för mindre.

There are periods in life when you can't stop thinking about things or persons, that you haven't thought about in an aweful long time...


Sommar jobbet är fixat men jag känner inte för att jobba i sommar, jag känner inte för att göra något just nu. Jag tycker det är jättenajs de vi gör i skolan men jag känner mig som ett halvkvävt ljus som inte får något syre.  Vad jag skulle vilja göra är ut och resa ett tag, bara komma bort i nån månad så där, men har man inga pengar så har man inga pengar! well well, är väl 25 års kris vad vet jag! har aldrig haft någon ålderskris! andra kriser har man så klart haft! haha

I'm burning up in the atmosphere of life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback