I'm bored, still bored, I'm so bored

Idag har jag varit kreativ på eftermiddagen! Lyssnat på musik och suttit o kladdat, även kallat rita haha var väldigt länge sen känner jag. Kom på att jag borde börja igen, min inspiration av att sitta framför datorn är lika med -0, så fram med tha big skissblock och alla pennor! är man prylgalen har man ju inte bara en ask skisspennor utan hela 3! ingen innehåller heller nervässade pennor haha inte ofta jag använt mig av dom. (true artist kan rita med vad som helst)  HAHA

WELL WELL

Imorgon bär det av till avesta igen, känns lite som jag på nån turné med allt farande fram och tillbaka men det ska ju liksom bli KRYSSNING av! :) Vi åker på lördag morgon och börjar lite smått förfesta hemma hos Robin innan vi går ombord (förhoppningsvis inte som invalidos i rullstol ;) ) Måste dock försöka ta det lite lugn eftersom det bara är en 24 timmars och jag kan inte vara bakfull i sängen dagen efter! jobbigt läge liksom haha

One tree hill har börjat igen och i like it. Drama och intriger is my thing! eller tja eller jo eller ni fattar! haha

According to my list, i've still got so many musicians to kill.

På något vis blir kaffe godare i min starbucks mugg ^__^

_____________________

but we're always happy!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh :) kul att den uppskattas! VI får se om den får en kompis efter hösten! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback