I am what you see, not what they say, but if I turned out to be, could you love me anyway?

Idag är det fest på kåren men heldag i skolan imorgon så jag uteblir andra kåren i rad.  Känner hur skönt det kommer vara att vakna upp utan bakfullhet imorgon :)

Idag var jag på NLE propellern och lyssnade på en föreläsning med Hanna Steiner, fd GTare, om marknadsföring och deras cases. Intressant värre, borsett från den dåliga luften o svettodören som svepte over då och då som en luftburen bomb. De blev mer propeller o lite små trackning vid atlas copco ståndet alá Sophia hehe men vi fick penna, godis och nyckel/mobilrem iallfall :D ja o emelia vart även påtrackade en varsin vattenflaska av banverket, jag vet inte om det va jag eller hon som blint stirrade på flaskorna kanske? vi stog bara där o minded our own business när hon räckte oss två flaskor. kanske såg vi törstiga ut? totalt uttorkade haha, russin!

Annars har dagen varit rätt lugn, tittat på one tree hill och flyttat min tv, men bara i huvudet, den är så satans tung! Mina föräldrar får nog ta den på fredag och slänga den eller va fan som helst haha ja ska köpa en ny! dom ska även slänga eller lagra mitt soffbord och ta med mitt nya :D mindre och finare än den här klumpen! jobbigt att bo litet ibland :/

Tessan kanske kommer upp i helgen och det blir lite festande ändå denna vecka! we'll se about that! har ju ett litet lager alkohol iallafall ^__^

Kommentarer
Postat av: Tessan

klart jag kommer upp och känner för fest ;D

Postat av: Dahlberg

najs! :D

2008-02-22 @ 21:16:02
URL: http://thees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback