Totally insane!

Idag är jag trött! har inte riktigt varit min dag idag heller haha!

Men kan ju börja berätta om gårdagen! Jag och emelia va och tittade på Boomtowns minikonsert, 6 band på 60 minuter. Riktigt najs va det även om vi fick stå utomhus haha! Banden spelade inomhus, så man fick se dom genom glas på nedersta och andra våningen, ganska coolt, med ljuseffekter på hela huset och inne i glaskorridorena och själva "scenen". Tur att det inte va värsta snöovädret ^__^ Sen kom tessan efter hon lekt klart taxi hoho och vi kollade på film. Tessan sov även kvar så imorse kom man upp tidigt haha. fint väder va det också! Jag mitt klantarsel väntade till kvart över 1 typ och tänkte åka till systemet i min brummbrumm MEN dörrfan va helt orubbad, totalt fastfryst så jag kunde inte komma in i min egen bil. totalt inbrottsäker va den idag! NAJS! ringde till sara och beklagade mig att jag inte hinner vandra till systemet innan de stänger så jag ska få shoppa lite ála sara's bodega! haha Så det blir partaj idag iallafall! Tur att man har vänner som har lager i vinterkaoset ;) och hoppas bilen tinar lite innan jag ska hem i jul! Har haft på sån här listgrejs så den INTE ska frysa men dagen efter ja smetat på va dörren nästan orubbad iallafall VAFAN!

Nu ska jag försöka piggna till lite så jag tar mig hem till sara haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad irriterad jag skulle ha blivit om bildörren inte öppnades! Själv kan jag inte stänga tanklocket så det är fritt fram och slänga all bensin :(



Hoppas du hade roligt igår!



Kram

Postat av: Tessan

men jävla bil jävel.. dörr fan går inte upp..

jag hoppas den går upp på onsdag annars lär ju skiten stå kvar här... sicken dåre... mupp bil fan...

2008-12-14 @ 23:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback