Swoopie-doo

Idag har jag varit aktiv! haha upp klockan 7, göra tenta klockan 9. hem och kolla på the mentalist och fringe! Lagat mat och sedan iväg med emelia på möte med Skyltstället som blev möte med Isakssons istället haha Vi ska vara kreativa och göra en produktbroschyr åt dom! In på willys och göra av med lite pengar och sedan hem och baka kaka! yay! nu står den i kylen och gottar ihop sig tills imorgon! då kommer mina föräldrar som ja ska bjuda på kaka efter skolan=vid lunch, sen kommer sara över och fikar på kvällen och jag vill höra allt om australien ^__^ jag vill också åka dit men minus alla creepy djur!

Vad har annars hänt? annso, emma och börke kom upp och festade i fredags! Det blev najs tillslut då vi försökte spela biljard och kasta pil med alkohol i kroppen HAHA kan ju inte ens det i vanliga fall.. eh haha

Imorgon är det kåren med den klassiska bad taste tema haha men jag tror inte jag ska dit!

Nu ska jag vara ännu mera aktiv och städa upp i mitt palats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback