olala!

Idag har jag gjort rent ett kylskåp haha rolig söndags syssla ;) men det är ju najs med ett extra kylskåp som bara kommer användas för att kyla alkoholen haha! bortskämt värre ^__^

Idag är jag glad dessutom :) WEEIII!

I Fredags va det fredagsmys hemma hos sara och med linda emma och sofie + helt bord fullt med julgodis (möjligtvis smittat med kräksjuka HAHA) och såklart glögg till det! vi tittade på sunes jul men jag missade slutet eftersom jag va tvungen att åka! Men det va trevligt, kul att komma ut lite även fast det inte är fest! :) dock tyckte sara jag skulle komma hem till henne på juldagen och sjunga singstar haha mina talanger har spridits sig med storm HAHA!

Julklapparna är kalra också! blev en sväng till borlänge i lördags med shopping YAY! och idag har jag bakat glöggtryffel hoho vet inte om de blir så goda! Det visar sig! annso kommer över imorgon, så jag kan ju bjuda henne o se om hon dör eller inte ^__^ vi ska spela wii! YAY! och snart är det julafton WEEIII!!!!

Nyårsafton är fortfarande månader kvar i mitt huvud men ca 1 vecka är ju verkligheten! what to do what to do! måste ju bestämma det nu! blah! Kanske ta ta en powernap och drömma om någon lösning olala! haha sena kvällar och tidiga mornar tar igen sin rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback