Happy new year!

Man ska nog skippa juldagen en gång för alla! Varför envisas om att gå ut vartenda år och vartenda år är de likförbannat samma visa - värdekasst. Kanske åka utomlands nästa juldag? ;D vem vet vad 2009 har att erbjuda! Kanske bor utomlands nästa jul! haha

Imorgon är det nyårsfirande med emma, linda och sofie, kanske några fler, vem vet! ;) hihi Måste prata med dom om food and stuff! Kommer bli hur kul som helst! det känner jag på mig. Sen är det skolan snart igen! ett partajfirande i januari eller februari är det visst planerat också! födelseihopslagningsfirande hahah Det ska jag nog vara med på, låter najs!

Panik för exjobbet, jag har inte den blekaste aning vad jag ska göra, jag vill inte!! >< hur kan det vara så svårt? är jag inte intresserad över huvud taget? är det så? haha nej jag är hur intresserad som hels tmen de känns så plötsligt! innan jag började hade jag panik över det men sen har åren bara flugit förbi och nu står ja här som en vilsen själ.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaa! Vi drar nästa juldag! :) Eller iaf nyår på nåt ballt ställe?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback