ZZzz

Vet ni, det är drygt att jobba 24 timmars pass! Men nu i helgen jobbar jag udda tider som fredag: 09:00 - 15.30 och söndag: 21:45-09:00 wooohoooo! det kommer bara swisha förbi swiiiisssshhhhhH!!! härligt! rajtantajtan i helgen mwuhahahahah! jobb nästan hela veckan utom onsdag då jag ska följa med mariana till blomgrossisten i västerås! sen är det hennes och peters bröllop på lördagen! :D najsigt värre! mitt första riktiga bröllop! det gills inte att jag va på bröllop förra året för det va på jobb tid, sen kände jag dom inte heller! haha! inte alla som får gå på bröllop och få betalt för det ;) Sen efter de börjar typ skolan väl? det är lite blandade känslor där, jag är egentligen ingen pluggar typ utan jobbar hellre så man kan släppa allt när man kommer hem och verkligen vara ledig! jag mår bättre av att veta att jag kan planera saker eller bara vara hemma utan att stressa upp mig. Men man lär väl ha en utbildning också och det är ju bara ett år kvar typ. Sen kanske ja får en snilleblixt och vill utbilda mig till något annat haha vem vet hoho jag glömmer så fort. Nu ska jag åka upp till Borlänge och installera min tvättmaskin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback