the grillmaster in action!

Jag måste ändra layouten på den här bloggen! Men just nu har jag inte riktigt tid! håller på och fixar badrummet! Skruvar skåp och donar, varenda litet utrymme räknas när man bor i en skokartong! Så mycket jag har fått gett upp för den här skokartongen! min dubbelsäng som står i mitt gamla rum i avesta, mitt köksbord som också är i avesta, mitt gamla soffbord (va för stort) står i mitt förråd, mina katter som är på hotell i avesta haha min bokhylla som ja va tvungen att dela.. and the list goes on! men jag har inhandlat lite andra grejer dock! haha ^__^

I helgen va jag till avesta och på fredagen till västerås för en shoppingdag! ställde in ett litet möte och drog till västerås istället! mötet blir på fredag istället (förhoppningsvis) är inte så himla superviktigt just nu för det är med sommarjobbet, vilket jag inte börjar med än på ett tag iallafall.

I söndags blev det första utegrillningen (efter mycke om o men!) Vid utsund på stenarna försökte vi bittert få fart på en engångsgrill som tillslut fick tillskott av näver, papper o gräs. Tha grillmaster aka Linda va nog bittrast av alla med tändvätske flaska i högsta hugg hehe men de gick tillslut! skitfin dag va de också med sol! fåglarna härma brandlarm och en irriterande överlastad liten motorbåt som så klart skulle ända till andra sidan i minispeed va irriterande!! Ska bli en till nästa helg planerade vi men enligt linda ska vi grilla flintastek..... ja tror ja kan ha tappat mitt ciggpaket där också annars ligger de nån annanstans men de va inte med hit till borlänge iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback