Sing and I will jump!

Jag har skurit mig i fingret idag! mitt på tumböjleden typ, blödde som bara dän! nästan, man kan ju överderiva en smula hehe tur fanns de plåster i labbet! Va inte den enda oturen idag, fick mensbajs, höll på och krocka i en rondell och orsaken till allt elände är att jag är astrött! vi säger så iallfall! Och bara för jag är skadad på tummen och krig i magen som resulterar i blodbad kan jag inte riktigt vara stark och möblera om. Är man ledig så får man absolut inte göra något, typ.
Min andra stora otur va iförrgår när jag öppnade dörren och där står tv-licens gubben svinglad för han ser min sprillans nya tv i bakgrunden. Bajsgubbe! jag som aldrig öppnar dörren om ja inte vet att de ska komma nån, typ nästan. Men nu fick dom mig, på bar gärning också, bajsgubbe! jag är fattig student ju! haha

Kom o tänka på att göra illa sig på fingrarna eller händerna i största allmänhet, mina händer är typ arbetarhänder med små krater överallt. även på handflatan har jag lyckats! klämde fingret i ett lock tror jag, gjorde ont som fan! Jag har rivmärken över hela händerna, ingen handmodell här inte hahahaha

Kommentarer
Postat av: tessan

va fan kommer inte att hända ikväll då ;D haha...

2008-04-10 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback