Money for the needed!

Trött som bara däääääääään! Ändå har jag sovit som en ängel hela natten!
Igår blev det lite tv-spelskväll alá shrek hemma hos sofie o nadya o med linda o emma! haha trevligt värre! Tycker de kan bli lite mer sommar nu så vi kan ut o ha grillparty! hoho! I want too! o inte köpa satans 2 påsar marsmallows this time ok? haha dom är inge vidare faktiskt, lite kräkmedel över dom.

Jag har inhandlat en ny tv bänk till min nya fina tv som jag fick när jag fyllde the big 2-5 ^__^ nu vill jag ha en tvättmaskin, sen får de vara bra ett tag med stora prylar hoho!

Jag ska få tillbaka på skatten också! hela 5000-nånting! inte illa pinkat de inte! ja trodde nästan ja skulle få pröjsa tillbaka lite men YAY! är nog det mesta jag har fått tillbaka :) 4000-nånting förra året o sen har de varit återbetalning en gång med men de har legat runt 4000-nånting varje år tror jag! en riktigt 4a hahaha

får se om de blir en resa för de eller om de blir en tvättmaskin eller bara shopping eller bara finnas till o säga slurp genom plånboken ändå! de löser sig, på ett eller annat sätt kommer dom försvinna! det är lugnt, jag fixar det! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback