Hit me with your best shot!

Kåren i torsdags va najs och jag tyckte väl att jag inte fick i mig så mycket alkohol men det fick jag visst för jag mådde piss på fredagen! Märkligt nog drog jag mig till Sara vid en 7 och blev bjuden på mat! salami/fetaospaj och daimtårta o kakor till efterrätt! riktigt trevligt! erica kom också över o de sluta med att vi kolla på Dirty Sexy Money till typ 12 eller så haha :) sen boka vi in att vi skulle ut och äta idag också på restaurang! Tzatsiki blev det och väldans mycke mat hahaha deza o niklas hängde också på och ingen av oss orka äta upp allt ens!

Stanna ett tag hos erica o niklas o spela guitar hero på deras projektor haha väldans stort hoho o förskte bråka lite me katterna men dom va lite småfega ;)

Det blir bröllop i sommar också! ojoj! måste väl spara bort lite pengar till dess då! hoho ja fråga idag när vi gick hem från restaurangen vem som kan tänkta sig vara chaffis till o från bröllopet men ingen kände sig manad hahaha damn!

nu är klockan 2! attans! måste försöka sova lite också! imorgon blir det retusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback