ET phone home

åååh jag är bara lite halvtrött! men jag måste försöka sova ändå! Imorgon ska jag och emelia ta en tur till stockholm o shoppa! eller kanske mer fönstershoppa o bara finnas till för min del! men de kommer bli najs, ja känner på mig det! stockholm är alltid najs! :)

Det blev mer grilling i helgen som va och halv ufo panik hahahahaha! lilla ET kommer o smyger i buskarna! linda är riktigt rädd för lilla söta ET! det är en riktigt lördagkväll de! hahahaha PÅ fredagen drog vi till storsjön och grillade också men med engångsgrill och cross uppvisning, lördagen blev mer soft på emmas altan med musik alá hennes granne pingstkyrkan haha vad kan man säga? vi får aldrig lugn o ro när vi grillar! förra året smällde de till högt som fan när vi vad vid lillsjön o det va kolsvart, skrämde halvt ihjäl oss! nu kom det två komet/ufo liknande grejer o full speed på himlen som halvt skrämde ihjäl oss men det va nog sånna här papperspåsar man tänder på och låter vinden ta, men de är ju inte första tanken runt sisådär 11 på en lördagkväll! eller hur? inte när man druckit öl heller för den delen hahaha

nu ska jag försöka sova iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback