blubbelibobb

Idag blir det hemmakväll! kan va najs det också! Tacos, wii/guitar hero o lite alkohol! låter riktigt trevligt! är väldans trött dock men de får väl gå ändå! haha emma, linda, sofie, linn o tessan kommer o förgyller min lördagkväll! Hade dom inte det hade jag åkt hem till Mariana och umgåtts med hon, sara o erica över en middag istället! Båda låter riktigt najs men man kan ju inte dela på sig! :(

Jag har tjuvtränat på GH o klarade faktiskt en låt på hard idag! väldans stolt! mina fingrar får annars krupp o bara trycker hejvilt om de går för fort men I did it! haha är ju helt värdelsöt att man inte klara hard! ja vill! >< har ju gjort alla på easy o medium! vill ju gå vidare ju! operera dit ett till finger ^__^

Jag vill ha sommarkvällar o grillpartaj o rajtan tajtan hahahahaha
Fick veta idag att emelie ska flytt till fagersta snart ^__^ super najs!

Kommentarer
Postat av: nath

hehe det är bra! tycker om när man är många! jag tror att det är viktigt för barn att kunna leka tre för att de flesta förlorar lätt sina vänner när man ingår i ett förhållande eftersom pokvännen blir en bästa vän och då är man två och eftersom man är två och har lärt sig att leka så sen barndomman tappar man sina vänner. men dock är har inte två och två effekten effekt på alla...men den är en teori som en kompis upplyste mig om , som känns vettig.

Postat av: Linda

YEAH! jag tjatade lite på emelie igår att hon får koma upp hit lagom till PPP ;D

2008-04-19 @ 19:02:17
URL: http://segoflic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback